2013. november 3., vasárnap

Feljegyzés; Start It Again

Sziasztok, a zárás után idetévedt olvasóim.
Aki benne van a csoportomban, az tudhatja, hogy vérző szívvel, de bezártam a blogot. (Vagy mégsem?)
Aki pedig csak simán olvasgatta az írásomat, az is észrevehette, hogy megszűnt a blog, csak meghívott tagok láthatják az eddigi bejegyzéseimet. 
Hát, most mindenki láthatja. 
Visszatértem.
Egy kis szónoklatban szeretném kifejezni az érzéseimet. 

Miért zártam be a blogot?

Nem lényeges. Az a fontos, hogy most újra itt vagyok, nemde? 

Mik a terveim a következő részekre tekintve?

A részek a 17.rész végéig vannak készen. Az tőletek függ, hogy folytassam-e.

Mikorra várható a következő fejezet?

Amikor úgy érzem, még nem süllyedt el olyan mélyre ez a blog, hogy ne kezdhetném, mármint folytathatnám.

Üzenetem annak, akik ezután is velem marad:

Köszönöm szépen, hogy megtisztelsz figyelmeddel, hogy elolvasod a sorokat, amiket bepötyögtem ebbe a  blogba. Köszönöm, hogy kitartasz mellettem és komi formájába öntöd a véleményedet. 
Köszönöm, hogy támogatsz.

xx,
Lots of love,
Cece S.T.

7 megjegyzés: