2013. május 11., szombat

A blog 7.díja

Sziasztok! Nem új rész, de ígérem, a napokban lesz frissítés.


Kaptam egy díjat, nagyon köszönöm Nessa-nak!!

1.) Mindenkinek 11 dolgot kell mondania magáról!
2.) A jelölő mindegyik kérdésére válaszolni kell!
3.) 11 kérdést kell feltenni a jelölteknek!
4.) 11 embert meg kell jelölni és linkelni! (Nincs visszaadás/visszajelölés)

1.)

  1. Pesszimista ember vagyok, ennek ellenére mindenkit fel tudok dobni.:D
  2. Ez volt az első "NORMÁLIS" blogom.
  3. A blog 20 részes lesz, szóval hamarosan a végére érünk, amit alig tudok én is felfogni.
  4. A napokban kezd bennem tudatosulni, hogy nem is vagyok annyira csúnya, mint ahogy gondoltam.#idonthaveanyego
  5. Kedvenc magyar bandám a C.o.D.
  6. Mindig próbálok segíteni az embereknek.
  7. Demi Lovato a példaképem.♥
  8. Kedvenc brit énekesnőm Cher Lloyd.
  9. Énekesem pedig Ed Sheeran.
  10. Szeretnék, majd egyszer könyvet kiadni.
  11. Informatikus szeretnék lenni.
2.)
Mióta blogolsz? 
Tavaly július óta.
Van olyan író, blogger aki inspirál? 
Persze! Kettő is! Bibi és Berni. ♥
Te csináltad a blogodra a fejlécet vagy valaki más? 
Én. 
Milyen szavakkal jellemeznéd magad? 
Makacs, őrült, spontán.
Jártál már Londonban?:)
Nem.:''( Brühühüh.
Van kedvenc könyved?
Igen! Rachel Vincent: Stray- kóborok
Minek a hatására kezdtél blogolni? :)
A szavak, érzések amelyeket nem tudok kimondni, az írásaimban nyilvánulnak meg. Habár, nem mindig. 
A blogod főszereplőjét magadról mintázod?
NEM! Én egyáltalán nem hasonlítok a főszereplőre.
Mi a kedvenc 1D számod?
Talán az Over Again.
Ha lenne 3 kívánságod, mit kívánnál?
1. Bárcsak az összes barátom közel lakhatna hozzám.:(
2. Bárcsak a legjobb barátnőm gondjai megoldódnának...
3. Bárcsak idősebb lehetnék, és angol származású.
Hány blogot olvastál már? 
Nem számoltam. 

3.)
  1. Mi a véleményed a The Wanted-ről?
  2. Követ valamilyen híresség twitter-en?
  3. Olvasod a blogomat?
  4. Van kedvenc dalod?
  5. Miből teljesítesz legjobban a suliban?
  6. A blogodban van olyan, akit a saját személyiségedről mintázol?
  7. London, Párizs vagy New York?
  8. Felszállni a London Eye-ra, vagy hajókázni a Temzén?
  9. Láttad már a Titanicot? Ha igen, sírtál a végére?
  10. Ki a kedvenc brit előadód?
  11. Szoktál szappanoperákat nézni?
4.)
És többet nem is tudok, :P Szóval 11=3 ! :D

3 megjegyzés:

  1. Tőlem is kapsz! :))
    http://vampirstroywith1d.blogspot.hu/p/dijaim.html

    VálaszTörlés
  2. ÁÁÁÁÁÁÁÁ!!! IDE IS LEÍROM, AMIT AZ ELŐZŐHÖZ (SZIGORÚAN NAGYBETŰKKEL!!!).

    MÉG CSAK MOST KEZDTEM A BLOGODAT, DE IMÁDOM!!! AZONNAL FOLYTATÁST AKAROOOOOOOK!!! :) IMÁDLAK <3

    VálaszTörlés
  3. Szia:)
    Nálam is van egy díj, ami rád vár:3
    http://youknowillbe-yourlife.blogspot.hu/
    Várom a következő részt!

    xoxo,
    Laura D.

    VálaszTörlés