2013. március 19., kedd

A blog 4. díja

Sziasztok!
Mint látjátok, ez nem új fejezet, de ha még összeszedtek 2 kommentet az előző fejihez, akkor elkezdem írni ;) 


Köszönöm a díjat Berni - nek :)

Szabályok:
  • Ha megkaptad, készíts róla egy bejegyzést!
  • Írj magadról 11 dolgot!
  • Válaszolj 11 kérdésre!
  • Írj 11 kérdést!
  • Küldd tovább 11 embernek!

Írj magadról 11 dolgot!
  1. Alapjába véve érzelmes ember vagyok, ami néha jó, néha nem annyira.
  2. Szinte sosem tanulok dogákra, de 5-s vagyok majdnem mindenből XD
  3. Kevés önbizalmam van....
  4. Szeretem a szappanoperákat. XD
  5. Megszeretnék tanulni spanyolul.
  6. Majd kicsattanok a bőrömből, annyira várom a 1D, 3D-s filmjét. <3 *__*
  7. Szeretem a horrorokat, és a rémsztorikat.
  8. Szőke vagyok, kívül, belül (csak ha hülyeségről van szó XD)
  9. Imádok szerkeszteni.
  10. Sokan fiatalabbnak hisznek, mint amennyi vagyok. :P
  11. Mindig megvédem azokat akiket szeretek.
Válaszolj 11 kérdésre

1. Ha másik ember lennél, barátkoznál magaddal?
Szerintem igen. :D

2. Könnyen szerzel barátokat?
Nem, sok a felszínes ember, aki külsőről ítél....

3. Kire nézel fel?(bármilyen téren)
Demi Lovato

4. Honnan merítesz a blog íráshoz?
Zene, sorozat, fantázia XD

5. Valós alakokról formálod a karaktereid?
Hát a One Direction, Perrie, Dani és El valós, Cassyt kitaláltam, de a személyiségük egyértelműen a képzeletem szüleménye. ;)
6. Sírtál már valaki olyan után aki nem érdemelte meg?
Igen, talán túl sokszor is.

7. Hány éves vagy?
Khhmm, akár hiszitek akár nem, ezt a blogot, egy 13 ÉVES LÁNY ÍRJA XDD

8. Kedvenc könyved?
Még csak a kötelezőket olvastam XD De ha meglesz a Dexter, tuti az lesz ;)

9. Gyakran Facebookozol?
Minden nap :P

10. Ha felkérnének arra, hogy a blogod adasd ki könyvben mit válaszolnál?
Én nem adnám ki, ezt a blogot, mert....ezt inkább hagyjuk XD

11. Mi szerinted a legfontosabb egy barátságban?:)
A kölcsönös bizalom.

Írj 11 kérdést!
  1. Szeretsz írni? Ha igen, miért?
  2. Hányas tanuló vagy?
  3. Vannak posztereid? Ha igen, kiről/kikről van a legtöbb?
  4. Mi a kedvenc színed?
  5. Kedvenc ünnep?
  6. Tél vagy nyár?
  7. Kedvenc színész?
  8. Kedvenc sorozat?
  9. Mit szeretsz magadban?
  10. Legrosszabb tulajdonságod?
  11. Van 'ellenséged'?
Akiknek továbbküldöm: 
Hát öhmm.. ééés ennyi ;) Bye-bye !! xxx

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése